17 Feb 2015

OUTFIT - Tessie 17/2/2015

Tessie

instagram -  @tessie93


Moje přání byla konečně vyslyšena - ve vzduchu cítím jaro. Včera jsem mohla celý den strávit v jarním kabátě a bylo mi krásně :) Jak příjemná změna. Z tohohle kabátu mám navíc strašnou radost, přesně takový jsem už dlouho chtěla - světlý a dlouhý. Je z Oasap, na stránkách už ale vyprodaný. Napadá mě s ním tolik různých outfitů, kéž bych se jen mohla vozit po Praze v autě s osobním řidičem a nemusela hledět na to, jestli mi na konci dne upadnou nebo zmrznou nohy :D Ale věřím, že bude dobře vypadat i třeba s Converskami nebo slip-ons, které si plánuji koupit v Londýně v Primarku :)) Uvidím, jak tam budu při nákupech úspěšná, mám navíc celkem nízký rozpočet, ale nejspíš NEW IN post poté bude. Zbytek outfitu - džíny Primark, Tílko New Yorker, kabelka Reserved, boty H&M.

My wish has finally come true - I can feel the Spring in the air. I could spend the whole day just in this Spring coat. What a nice change! I'm really happy about the coat, it's just what I wanted for a long time - nude and long. It's from Oasap but it's already sold out. I can think of so many different outfits with it, if only I could ride around Prague in a car with my personal driver and not care whether my legs die of pain or cold. Anyways, I think it will look good with Converse shoes or slip-ons as well. I'm planning to buy a pair of slip-ons in Primark in London :)) We'll see how succesful my shopping will be considering my low budget but you'll probably see a NEW IN post anyway. The rest of the outfit - Primark jeans, New Yorker top, Reserved handbag, H&M shoes.









4 comments:

  1. Hezké :) Ať se daří při Londýnských nákupech! :))

    ReplyDelete
  2. Krásný kabát, mám podobný, ale ještě ho v tomto počasí nechávám ve skříni :-)

    ReplyDelete
  3. Zrovna včera jsem si koupila "baby pink oversized" kabátek v Gatu za úžasných 249 Kč a naprosto jsem se zamilovala. Tobě ohromně sluší! :)

    www.little-cosmetic-corner.blogspot.cz

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...