7 May 2015

NEW IN - TESSIE VIII

NEW IN - MOSTLY BLACK & WHITE 

Jsem tu po (na mě) delší době opět s postem plným novinek z mého šatníku. Spoustu věcí jstě už mohli vidět na instagramu, ale zde si je máte možnost prohlédnout blíže a taky k nim mohu přiložit i odkazy. Tentokrát je většina věcí bílá nebo černá, což je u mě nezvyk, ale chtěla jsem si pořídit více spíš basic kousků, co by šly kombinova se vším, a proto jsem volila barevnou klasiku. Zároveň mám i jednu netradiční novinku a to je set ušitý od mé moc šikovné kamarádky Terky, která mi šila před dvěma lety i maturitní šaty :) Pokud by někdo měl zájem o to si nechat něco ušít a je z Prahy, můžete jí kontaktovat na facebooku. Tři kousky jsou z kamenného obchodu, zbytek buď z vinted.cz nebo zahraničních eshopů. Jaký je váš nejoblíbenější online obchod? Já nakoupila opět na missguided.com, kde mají oblečení zkrátka nádherné a čas od času prostě neodolám, i když vím, že by se podobné věci našly asi i za levnější ceny. Příště (až se moje konto vzpamatuje z těchto zběsilých nákupů) zkusím asi newlook.com. Shopaholismu zdar!


A btw, očekávám ještě vážně nádhernou bílou bucket bag, kterou jsem si objednala z parfois.com, ale nestihla do dneška přijít, takže vám ji předvedu někdy příště :)


Jako první vám ukážu již zmíněný ušitý minimalistický set - rovně střižený crop top a uplou sukni s vysokým pasem, inspirováno samozřejmě nikým jiným než Kim Kardashian. Skvělé je, že každý z kousků mohu nosit i jinak, než jen společně a těším se, až je budu v létě kombinovat.


Jeden z letních trendů, který se mi vážně moc líbí, jsou topy bez ramínek nebo topy se spadlými rameny. Asi před měsícem jsem si prohlížela novou kolekci Bershky na internetu a tenhle nežný top mi padnul do oka. Hned další den jsem si ho chtěla jít do prodejny koupit, ale v obchodě ho neměli a prodavačka nevypadala, že by jí byl zrovna povědomý. Vracela jsem se tedy asi tak průměrně dvakrát týdně a doplnění zboží kontrolovala :D Když už jsem začala být mírně zoufalá, konečně přišel! A protože se mi líbil tak strašně moc, vzala jsem si ho v bílé i černé.


Dvě výměny na vinted.cz se mi v poslední době opravdu povedly :) Vlastním teď tohle skvělé tričko původně z Manga, které je zřejmě navrženo přímo pro mě...


... a toto super bodýčko původně z Bershky. Má na sobě plameňáky a vypadá vážně dobře třeba s kraťasy s vysokým pasem.


Na vinted.cz jsem už před delší dobou sehnala i tenhle můj vysněný náhrdelník se dvěma perlami ze Zary. Když už jsem byla smířená s tím, že ho asi nikdy mít nebudu... No znáte to :)


A v neposlední řadě, vinted.cz zazářilo i v případě tohoto úúúžasného bílého křiváku, který jsem taky měla na wishlistu už hrozně dlouho. Dvakrát jsem si dokonce už podobné na votoči koupila, ale ani jednou to nebylo ono - nelíbil se mi nakonec materiál ani barva. Tenhle je už konečně perfektní :)


Dvě malinké radůstky z H&M. Jejich sortiment doplňků je vážně úžasný.


A teď už k objednávkám z missguided.com. Začneme touto křiklavě růžovou sukní ZDE, která byla ve slevě a hned co jsem si jí vzala na sebe, jsem se zamilovala! Je boží a mám z ní vážně radost :) Midi sukní není nikdy dost, stejně tak fuchsiové barvy. ŽE JO???


Na blogu jsem už černý svetr s odhalenými rameny kdysi ukazovala. A líbil se mi opravdu moc, jenomže jsem posléze zjistila, že mi moc nesedí.. Takže jsem se rozhodla ho nahradit elastickým topem ZDE.


Jako další je jednoduchý bílý top ZDE, kterému já osobně říkám tumblr top :D Nemá výstřih, je dost ke krku a uplý.


Tento crop bílý roláček ZDE mě taky okouzlil na první pohled.. Ale to bych to nebyla já, abych nepodcenila rozměry a až při zkoušení doma zjistila, že je trošku kratší, než jsem si představovala.


A jako poslední jsou tyto basic uplé černé šaty bez ramínek ZDE s délkou do půlky lýtek, které mohou vypadat sexy s podpatky, ale i trendy např. se slip ons a křivákem.


9 comments:

  1. To jsou nádherný věci!<3 hned bych jela nakupovat, když to vidím :)
    One blondie life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :)) mam z nich velkou radost. A šla bych taky hned zas :D achjo

      Delete
  2. Ano, sdílím s tebou názor, že midi barevných sukní není nikdy dost! <3

    ReplyDelete
  3. Ty poslední šaty vypadají suprově :)

    Life by Peggie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou skvely :)) vypadaji na tele vazne dobre a maji i x barevnych provedeni :) doporucuju!

      Delete
  4. Nádhera! Mně se hrozně líbí ty náramky z HMka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :)) jojo, ty jsou super, staly tusim 129 :)

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...